hash_bucket()

jajamen! Satt Yxen har!!

Posted on: March 16, 2007

Oj oj oj! Hela min dag, kanske hela veckan blev just helt fantastisk! (Sarskilt rekomenderad till alla rollspelare!)

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2453&a=603517

8 Responses to "jajamen! Satt Yxen har!!"

Haha, klockren artikel! Även om jag inte är rollspelare så förstår jag poängen. =) =)

Roligt att han gör kopplingen Drakar o demoner — Conan.

Det är ju nämligen snubben som skapade Drakar och demoner som har köpt världsrättigheterna till Conan, och nu håller på att spela in den i Hollywood.

Samma person startade även paradox, som gör Europa Universalis. Just det, han gjorde Kult med.

Läs mer: http://qx.se/pdf/QX20053.pdf

Fan… det var alldeles för längesen jag fattade rollformuläret och gick i strid mot mörkret. Jag har länge irrirterat mig på Fredrik Strage men med denna artikeln är allt glömt och förlåtet.

peter! ar du saker pa lanken?? hittade inget dar om varken conan (skratt) eller DoD :)

Danel! Jag ar ingen kannare av Strage, men jag gillade hans artiklar om nerd-image i hip-hopen och dolly parton hahaha

sidan 22, “nu ska fredrik bli rik i usa”

Peter. Shit inte dumt! fasen manga knasiga gamla minnen som kom tillbaka nar jag laste den artikeln. Tradition, Target, aka till goteborg och ga till Spel o Sant, braka om vilken butik som var bast osv. Valdigt skoj att nagon som begriper rollspelandet och Conans varld har ett finger med i produktionen. Ska bil illa kul att se Conan fa lite aterupprattelse!

OMG! Bästa DN-artikeln på jag vet inte hur länge

hahaha! What is best in life? ;)

Leave a Reply

.

This blog has no clear focus. It has a focus though, it's just not very clear at the moment...

Dev Env.

Visual Studio 2008 Prof / NUnit / Gallio / csUnit / STools (ExactMagic) / doxygen / dxCore / TypeMock / TestDriven.net / SequenceViz / CLRProfiler / Snoop / Reflector / Mole / FxCop / Subversion / TortoiseSVN / SlikSVN / CruiseControl.net / msbuild / nant

Blog Stats

  • 81,302 hits