hash_bucket()

13

Posted on: April 2, 2008

Antar att jag haller pa att bli gammal eller ngt… Men en aldersgrans pa 13 for att sitta pa kafe och lira till 9 pa morgonen? Ar detta nagot som de flesta 13 aringar tar for given ratt idag eller ar det (som jag vill tro) ovanligt?

– Då vänder alla på dygnet eftersom man ska inte upp dagen efter. Sedan brukar de ha öppet vissa nätter och då det är fullt med folk här inne som spelar ända till klockan nio på morgonen. Men då har de en åldersgräns på 13 år. 

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=757253

Pa nagot satt later det sa frammande fran hur jag mins mig sjalv som 13 aring… Eller vad mina paron tillat..

2 Responses to "13"

…du menar att du inte satt uppe nätterna igenom och lirade C64 eller rollspel med dina kompisar?

Som 13 aring satt jag mojligtvis uppe sent hemma, eller ibland hemma hos nagon kompis, men att vara ute till 9 pa morgonen var nagot som mina paron aldrig tillat…

Leave a Reply

.

This blog has no clear focus. It has a focus though, it's just not very clear at the moment...

Dev Env.

Visual Studio 2008 Prof / NUnit / Gallio / csUnit / STools (ExactMagic) / doxygen / dxCore / TypeMock / TestDriven.net / SequenceViz / CLRProfiler / Snoop / Reflector / Mole / FxCop / Subversion / TortoiseSVN / SlikSVN / CruiseControl.net / msbuild / nant

Blog Stats

  • 81,304 hits