hash_bucket()

Uno

Posted on: August 25, 2008

Idag nar jag knallade in i lunchrummet for att klippa en kopp kaffe visade det sig att kaffeautomaten forvandlats till en gillestuga-tidsmaskin. Vid samtliga bord i lunchrummet satt motarbetare i sma grupper, gestikulerade och skrattade, samt agnade sig at det dar magiska tidsfordrivet som jag och sakert manga med mig mins fran barndomen… Uno…

Jag gnuggade mig i ogonen for att raskt skaka av mig denna markliga hallucination, nar en kack rost plotsligt utropade, “Oi! Ska du inte vara med pa ett parti??”. Tacksamt svarade jag “Visst!” och tankte att nar man ar trott och lite utarbetad kan det val aldrig finnas anledning att saga nej till ett parti Uno, hallucination eller inte….

Uno...

Uno...

(En gang nar jag var liten sorterade jag varan Uno-lek efter farg… da blev min syster heligt forbannad…)

2 Responses to "Uno"

Pics or it didn’t happen!

in the current, at the other side of the wormhole, there were no digital cameras so I have to get the film developed first… sorry!

Leave a Reply

.

This blog has no clear focus. It has a focus though, it's just not very clear at the moment...

Dev Env.

Visual Studio 2008 Prof / NUnit / Gallio / csUnit / STools (ExactMagic) / doxygen / dxCore / TypeMock / TestDriven.net / SequenceViz / CLRProfiler / Snoop / Reflector / Mole / FxCop / Subversion / TortoiseSVN / SlikSVN / CruiseControl.net / msbuild / nant

Blog Stats

  • 81,467 hits